tisdag 3 januari 2017

Vill du ha ett roligare 2017?

Om du som jag har för avsikt att försöka ha lite roligare under 2017 än året som passerat så läs ordentligt nu.
Det kommer ingen bättre tid eller bättre förutsättningar för dig att förverkliga det du drömmer om. Oavsett om det gäller arbetsförhållanden, romantiska eller hälsorelaterade önskningar.
Det är nu livet händer. Men det där vet vi ju alla redan.

Jag kan inte erbjuda dig frälsning vare sig det gäller arbetsrelaterade förehavanden eller förbättra din romantiska relation.
Däremot kan jag se till att du får en uppsving i humöret och stärka ditt självförtroende genom att hjälpa dig komma igång med träningen. Att börja ta hand om sin kropp och sin hälsa brukar också leda till andra positiva förändringar i tillvaron.

Som personlig tränare kommer jag att lägga upp våra träningspass tillsammans utefter din aktuella förmåga. Du kommer att ha roligt samtidigt som du utvecklas och utmanas allt efter som. Mitt mål är inte att stå vid sidan om dig och domdera utan att på ett professionellt sätt få dig att inse hur fantastisk du är. Hur många olika övningar du kan klara av och hur härligt det är att lära sig nya saker.
Om du inte har en förkärlek för skrikiga fruntimmer förstås. Då kan jag absolut gasta runt dig i lokalen så svetten lackar.
Oavsett vilken PT-stil som föredras kommer du bli förvånad över hur snabbt din kondition och styrka förbättras och rätt vad det är så har träning blivit ett kontinuerligt inslag i din vardag. Och det är du värd.

Låter det bra? Fint.

Jag jobbar som personlig tränare inom kampsport utifrån Fight Center i Linköping .

PT-passen har alltså kampsportstema. Vi kommer att slå, sparka och knäa på mittsar (tjocka kuddar) och på säck (och kanske till och med på varandra när tiden är mogen) samt bygga styrka och kondition med övningar som jag samlat på mig under mina ca 15 år som kampsportsutövare. Du behöver inte ha några förkunskaper inom kampsport eller annan fysisk aktivitet och jag kan lova dig att du inte är för gammal för att börja träna med mig.
All utrustning finns på plats så det enda du behöver ha med dig är din kropp iklädd träningskläder.

Kontakt göres via mail. Kontaktuppgifterna till oss som erbjuder personlig träning finns på klubbsidan under fliken "vår träning" och "personlig träning". Mitt namn är Lisa Engelke.
www.fightcenter.se

eller här....

engelke77@live.se


Kom igen. Nu kickar vi igång år 2017!


I fight-mode

I garaget, en ypperlig plats för boxning




VÄLKOMNA