onsdag 28 juni 2017

Jag näckar och kryper in i en lightbox

Vill du känna dig som en filmstjärna för en dag?
Då tycker jag att du ska låta dig fotograferas av den skicklige fotografen Filip Leo på Studiojätteliten
Han får alla som stiger innanför dörrarna till studion att känna sig speciella, och jag lovar att han får dig att se snyggare ut än du någonsin kunnat föreställa dig. Magiskt.
Han tar familjeporträtt, bilder av barnen, bilder på graviditetsmagen och allt du kan tänkas vilja ha ett fint minne av. Gå in på hemsidan och kolla.

Om ni bokar tid för fotografering hos Filip Leo innan 15 augusti och anger koden lisa20 får Ni 20 % rabatt på själva fotograferingen. Så passa på att slå slag i saken!
Ni bokar via hemsidan eller telefon. Koden anges under samtalet eller i rutan för "meddelande" på bokningssidan.

Ny header till blogg?
Jag gillar att föreviga barnen, mig själv och min man på fina fotografier genom våra olika åldrar och har för avsikt att täcka en hel vägg av foton på oss. Självklart vill jag då att bilderna är proffsigt tagna varför jag överlåter fotograferandet till en som kan. "Gulliga bilder tagna i farten" kan jag ha i mobilen och titta på när jag saknar familjen.

När jag och maken gifte oss lät vi ta lite speciella par-foton. Hos oss hänger de på sovrumsväggarna som en påminnelse om att man inte bör gå och lägga sig som ovänner utan istället bli sams och .........hitta på annat.

Något jag särskilt gillar förutom porträtt och familjefoton är bilder under kategorin "fine art eller fine art nude och budoir", dvs lite mer sensuella foton. Avklädd eller i underkläder, stilfulla och stämningsfulla som syftar till att visa dig från dina vackraste vinklar. Dessa är perfekta att ge sin käresta i present eller som morgongåva.

Här kommer ett par exempel på hur olika foton man kan få ut från en och samma fotografering.
Naken i lightboxen

Illusionen av en tvilling

Spegel spegel på väggen där...
Hoppas Ni gillar bilderna och fått lite inspiration till att våga boka en egen fotosession:)