söndag 11 juni 2017

TÄVLING! Vinn 1 låda Proteinbars från CarbZone

För en tid sedan blev jag ambassadör för CarbZone. De erbjuder produkter och livsmedel för en sockerfri och kolhydratsfattig kosthållning vilket passar mig perfekt.
Hitintills har jag fastnat för deras olika brödsorter för jag har verkligen saknat att sätta tänderna i en mumsig macka sedan jag började skära ner på kolhydraterna. Sen är inte den sockerfria chokladen fy skam heller. Och proteinbarsen, mmmmm. Med andra ord så har de en rad olika fina produkter.
Jag äter en hel del bars som mellanmål, innan, mellan och efter träning och ibland under arbetsdygnen i ambulansen när vi inte hinner till stationen för att äta. Aldrig som ersättning för riktig mat men som ett komplement som det är tänkt att vara.

Gå gärna in på webbshoppen och kika CarbZone.se

Just nu får Ni som handlar en rabatt på 10% på allt i shoppen om ni anger koden lisa10 vid inköpen.

Nu till TÄVLINGEN!

Jag lottar ut 1 låda (12 bars) av valfri smak till 1 vinnare som dras onsdagen den 21juni.
Tävlingen sker via mitt instagramkonto @alltutomlagom

För att delta följ dessa moment:
1. Följ mig på instagram, @alltutomlagom
2. Följ @carbzone på instagram
3. Tagga 3 vänner till inlägget i mitt instagramflöde
4.Skriv en kort motivering till varför du vill vinna



Lycka till!!